Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
V internetovém obchodu Internet Mall jsem 18.9.2015 koupil notebook Acer.Od té doby notebook prošel čtyřmi uznanými reklamacemi (1.zasekávání základní desky,2.nefunkční touchpad,3.nezapisující pevný disk,4.nestabilni operační systém).Notebook byl v servisu více než u mě doma. Po čtvrté uznané reklamaci jsem notebook nepřebíral a podal jsem na pobočce odstoupení od kupní smlouvy a požadoval vrácení peněz na bankovní účet. Personál Mallu odstoupení bezproblému uznal s tím že jde o 4různé vady a poslal odstoupeni na posouzení na reklamační oddělení. O pár dnů později notebook bez jakéhokoliv informace přivezl kurýr ke mě domu, notebook jsem nepřevzal a jel jsem na pobočku zjistit o co se jedná. Personál na pobočce volal na reklamační oddělení Mall, kde mu sdělili ze se jednalo o chybu a že právo na vrácení peněz mám. O den později jsem dostal informaci z reklamčního oddělení, že moji žádost o odsoupení od kupní smlouvy zamítnuli na základě toho, že poslední reklamace (nestabilní operační systém) není brán jako reklamace. Přitom operační systém byl součástí kupovaného notebooku. Notebook normálně prošel servisem, kde byla vada odstraněna, což je platná reklamace.
Acer aspire e11,Sériové číslo:NXMRSEC0025070DE6A7600
Vrácení peněz
|
Tweet |