Společnost


TV OFFERS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13142Backnetix

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2016, před 5 lety

Ladislav Sůva

Znění stížnosti

Dobrý den,
v červenci 2016 jsem objednala u společnosti TV OFFERST pán na nohu s magnetem, který má pomoci od bolesti zad a kolen. Jmenuje se Backnetix.
Objednala jsem jej své 80-ti leté mamince. Nabídku jsem viděla na TV Šlágr.
Maminka pás nechtěla. Ve 14-ti denní lhůtě jsem jej vrátila výše uvedené společnosti. Pořád se nic nedělo. V září jsem zavolala a ptala se proč mi nevrací peníze. A zase nic. Tak jsem volala a volala. A nic. Najednou mi šel balík. Vraceli zpět Backnetix. Nepřijala jsem jej. Vrátila ho pošťačce. Naopak napsala dopis, že požaduji zpět peníze. Zase nic. Firma nemá svojí linku. Vše vyřizuje paní z COOl centra 776 257 008. Mluví česky s akcentem. Je cizinka. Do firmy se nikdo nedostane. Je ukrytá. Olza logistic dopravuje firmě zboží. PŘED TOUTO FIRMOU DUSLEDNĚ VARUJI!!!! Inzerují na TV ŠLÁGR.
Tuto stanici sledují staří lidé. Oni vědí proč tam inzerují. Je to podle mě další z ukrytých ŠMEJDU. Opět využívají bezbranné stáří. Co s tím dál, jak varovat důchodce, aby nenaletěli jako já. Děkuji.


Požadované řešení

Chci už konečně z firmy dostat peníze zpět. Potřebuji pommoci důchodcům, divákům TV Šlágr. Varovat je před dalšimi skrytými šmejdy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2016 16:59, před 5 lety

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží a zboží bylo zasláno zpět prodávajícímu, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce bez zbytečného odkladu (nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy) všechny peněžní prostředky, které od spotřebitelky na základě smlouvy přijal a to včetně nákladů na dodání zboží. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může kromě dlužné částky požadovat také zákonný úroku z prodlení stanoveného nařízením vlády č. 351/2013 Sb.

Pokud bylo takto odstoupeno od smlouvy, ale společnost stále nevrací peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.12.2016 07:05, před 4 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:

"Dobrý den, děkuji za umístění stížnosti a radu. Poslala jsem firmě předžalobní výzvu. Dne 22.11.2016 mi byly na účet zaslány konečně peníze. Od srpna do konce listopadu. Mimo dopisy jsem úporně skoro každý týden volala 776 257 008 call centrum, které vyřizuje vše firmě. Firma není prý česká. Call centrum nemá žádné kompetence, jen vyřizuje stížnosti od kupujících. Pokládám si otázku proč u nás mají dovolené podnikání, když se nemůžete s nikým z nich domluvit. Získávání peněz zpět bylo úmorné. Už jsem nevěřila, ale šlo mi o princip. A o to nepodvádět staříčky. Vám v dTestu velmi děkuji za pomoc. Pomohli jste již podruhé. Ještě jednou děkuji všem a přeji Vám pokojné adventní dny."

Jelikož se podařilo dosáhnout požadovaného řešení, stížnost uzavíráme.