Společnost


Lenovo Technology B.V. organizační složka

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13189Neznaná reklamace - Ideapada Yoga 2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2016, před 7 lety

Lukáš Sládek

Znění stížnosti

Pokoušel jsem se reklamovat notebook Lenovo Ideapa Yoga 2 s celkem 6-ti závadami, které jsou poměrně běžné u ostatních uživatelů (nefunkční dotyk. display, špatná funkce touchpadu apod.).
Servisní firma MEDION reklamaci neschválila z důvodu mechanického poškození (nalomený pant - vypočet ceny opravy 4.160,68Kč vč. DPH za materiál a příslušenství) se slovy“ „Po diagnostice Vašeho prístroje bylo zjišteno, že jej nelze opravit v rámci záruky”.
Nicméně je zcela evidentní, že se jedná o chybu několika částí, jelikož je u rozpisu opravy nadále popisují jako vyměněné v rámci záruky a pouze onen pant (+material s tím spojený) je vyčislen k platbě. Fakturu jsem samozřejmě okamžitě zaplatil, ale je to už přes 30 dní a notebook stále nemám. Otázka tedy zní: "Je možné aby vyrobce zamítl záruku “formálně” a i přes to opravil, tudíž se vyhnul limitu 30 dní a případných dalších poviností?


Produkt

Lenovo Ideapad Yoga 2 13"


Požadované řešení

Vrácení pořizovací hodnoty.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému