Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Pokoušel jsem se reklamovat notebook Lenovo Ideapa Yoga 2 s celkem 6-ti závadami, které jsou poměrně běžné u ostatních uživatelů (nefunkční dotyk. display, špatná funkce touchpadu apod.).
Servisní firma MEDION reklamaci neschválila z důvodu mechanického poškození (nalomený pant - vypočet ceny opravy 4.160,68Kč vč. DPH za materiál a příslušenství) se slovy“ „Po diagnostice Vašeho prístroje bylo zjišteno, že jej nelze opravit v rámci záruky”.
Nicméně je zcela evidentní, že se jedná o chybu několika částí, jelikož je u rozpisu opravy nadále popisují jako vyměněné v rámci záruky a pouze onen pant (+material s tím spojený) je vyčislen k platbě. Fakturu jsem samozřejmě okamžitě zaplatil, ale je to už přes 30 dní a notebook stále nemám. Otázka tedy zní: "Je možné aby vyrobce zamítl záruku “formálně” a i přes to opravil, tudíž se vyhnul limitu 30 dní a případných dalších poviností?
Lenovo Ideapad Yoga 2 13"
Vrácení pořizovací hodnoty.
|
Tweet |