| Počet nahlášených stížností: | 682 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
82%
18%
#13194Vrácení platby
Dne 8.10. jsem zaplatil společnosti C-Date měsíční členství. Dne 8.11. provedli neutorizované stažání z mého účtu. Dne 9.11.2016 jsem dal výpověd z člnství, kterou přijali. Dle jejich VOP pokud dojde k odstoupení od smlouvy vrátí plabu za nepoužívané "služby".
Když jsem podle těchto VOP požadoval navrácení tak nekomunikují a jako odpověď se mi vrací e-mail jak se stát členem.
dle VOP uvedených na webových stránkách požaduji navrácení peněz.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Spotřebiteli doporučujeme využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Dobrý den,
v zájmu dohledání Vašeho profilu v databázi C-date a možnosti prošetření případu prosím uveďte ID svého profilu (toto obsahuje 8 znaků a najdete jej v části 'Můj profil' přímo nad profilovou fotografií).
Velice Vám děkujeme.
Dobrý den.
Moje ID: 6UCB7B34 - registrováno na Vlastimil Šimon - viz příloha (výpověď smlouvy)
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Account ID: 153041282
Přejeme Vám dobrý den.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date, kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 08.10.2016. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopis.
Mějte prosím také na paměti, že Odstoupení od smlouvy lze dle VOP C-date i platné české legislativy učinit nejpozději čtrnáct dnů ode dne uzavření smlouvy, které bylo v rámci Vašeho účtu ke dni 08.10.2016.
Děkujeme Vám.
Dobrý den.
Výpověď jsem v řádném termínu neodeslal. Výpověď jsem dal až když jste si stáhli částku 2 394,- Kč dne 9.11.2016. Tato částka však neodpovídá členství Premium Klasik, které jsem si původně zaplatil. A to 180,- Kč. A pokud došlo k automatickému prodloužení o 6 měsíců měla být tato částka ve výši 1 080,- Kč. Jelikož jste si stáhli 2394,- Kč což je půlroční členství Premium Relax, bez mé autorizace, ať již platby, nebo smlouvy jedná o o porušení původní smlouvy. Nadále trvám o navrácení platby.
Vlastimil Šimon
Vyjádření dTestu
Jak již bylo uvedeno výše, než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Informaci uvedenou na webových stránkách společnosti nepovažujeme za jasně a srozumitelně uvedenou (informace je uvedena malým písmem, písmo není výrazné).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Přejeme Vám dobrý den,
platnost členství Klasik v ceně 180 Kč je pouze po dobu jednoho měsíce, přičemž prodloužení daného typu členství je na období šesti měsíců v celkové ceně 2.394 Kč. Mějte prosím na paměti, že všechny tyto informace jsou na platební stránce/ na platebních stránkách uvedené.
Děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den.
Plně se ztotožňuji s vyjádřením D-Testu. Informace o 6 měsíčním pokračování je uvedena malým písmem, písmo není výrazné. Stajné je to i na platební stránce.
Svůj případ odesílám na posouzení na Evropské spotřebitelské centrum.
Vlastimil Šimon
Vyjádření dTestu
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Opět Vám přejeme dobrý den.
V zájmu projednání dané záležitost Vás bude v nejbližší době kontaktovat člen našeho zákaznického servisu prostřednictvím e-mailu.
Děkujeme Vám.
Hodnocení: