Společnost


TITAN spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13295Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 rok 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2016, před 4 lety

Pavlína Kadlecová

Znění stížnosti

Dne 26.6.2016 jsem zakoupila v prodejně TOP TIME v Pardubicích ocelový šperk - náhrdelník na krk zdobený kamínky.
záhy však začaly vypadávat z náhdrdelníku kamínky, odnesla jsem šperk na reklamaci, první reklamace byla vyřízena opravou
bohužel po krátké době začaly kamínky znovu vypadávat
odnesla jsem opět na reklamaci, ale tuto mi již neuznaly s tím, že se mi do šperku dostala voda
nabídli mi opravu za 180.-Kč což jsem odmítla,
nyní si mám neopravený šperk vyzvednout na prodejně, můžete mi prosím poradit jak mám dále postupovat??


Produkt

ocelový šperk zdobený kamínky


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2016 13:15, před 4 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Reakce společnosti

Publikováno
30.11.2016 16:59, před 4 lety

Dobrý den p.Kadlecová,
bereme na vědomí Váš nesouhlas s vyřízením reklamace. V případě zájmu můžete nechat výrobek z prodejny zaslat k nám do servisu k opětovnému posouzení. Pokud nebude možné doložit adekvátně, jakým způsobem došlo k poškození Vašeho výrobku, budeme reagovat na Váš požadavek vrácení peněz.
Na základě záznamů k uváděné reklamaci lze však předpokládat, že poškození Vašeho šperku po styku s vodou je na výrobku jednoznačně patrné.

S případnými dotazy nás neváhejte kontaktovat.
S pozdravem,
Fridrichovská
Titan spol. s r.o.
autorizovaný servis

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2016 00:23, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Pavlína Kadlecová

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.1.2017 15:02, před 4 lety

Dobrý den,
děkuji za reakci. Po pravdě nějak nechápu, proč bych měla znovu šperk posílat do Vašeho servisu, pokud jak píšete výše je patrné,že došlo k poškození po styku s vodou. Bohužel nemám fotodokumentaci, v jakém stavu se mi vrátil šperk po opravě, kde bylo jasně vidět kolik lepidlo bylo potřeba na zalepení kamínků.
Děkuji dTestu za zprostředkování.
Tímto stížnost uzavírám s ponaučením, že příště budu lépe volit co a kde si koupím.