Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:419
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13312Vymazáni profilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.11.2016, před 4 lety

Jiří Dvořák

Znění stížnosti

Na seznamce sexsit jsem vytvořil profil dne 13.11.a nejde odstranit, šel jen částečně. Členství VIP není zřízeno. Jenom bezplatná verze. Po přečteni vašeho článku ze dne 24.10.2016 tak můžu očekávat podobný průběh. Prosím o radu co s tím můžu udělat, jaké opatření provést, než se tak stane a budou větší problémy. Děkuji za odpověď.

Jiří Dvořák


Požadované řešení

Odstranění profilu ze stránek společnosti. Vymazání.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2016 08:14, před 4 lety

Využije-li spotřebitel služby této internetové seznamky, zaregistrovat se lze zdarma, zatímco využívání následných služeb je zpoplatněné. Dle podmínek užití zveřejněných na webových stránkách http://www.sexsit.cz/terms v § 6 Trvání smlouvy a výpovědní lhůta / odhlášení je uvedena následující informace:

(1) Uživatel bezplatné služby není vázán pevnou dobou. Ze systému se může kdykoli odhlásit tím, že vymaže svůj profil.

Zveřejněné smluvní podmínky poskytování služby musí společnost respektovat.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2017 21:40, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.