| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Koupila jsem si na stránkách www.gepardo.cz dětskou ohrádku -Dětská ohrádka ze dřeva-7,2 m-tvarovatelná 8 dílná- dvířka se mi do 14 dní rozpadla, tak že je moje osmiměsíční dcera otevřela a tyčky vypadaly a jednou si málem vypíchla oko. Psala jsem na e-mailovou adresu společnosti, že žádám o výměnu, bylo mi odepsáno, že se jim to ještě nikdy nestalo, a že se podívají na sklad, jestli náhradní dvířka mají, od té doby mi nikdo neodpovídá na e-maily a na kontaktním telefonním čísle už společnost Gepardo není, dovolala jsem se nějaké slečně, která mi řekla, že už tam Gepardo není, ale že to panu majitelovi vyřídí a ten mi zavolá, to bylo před třemi týdny, stále se nikdo neozval.
Dětská ohrádka ze dřeva-7,2 m-tvarovatelná 8 dílná
Po této zkušenosti bych chtěla ohrádku vrátit pro nespokojenost s produktem, protože kdyby se něco dalšího stalo s vyměněným dílem ohrádky, tak při chování firmy ke klientům při reklamacích bych se další výměny zcela určitě nedočkala.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Spotřebitel má právo ve 2 leté záruční době dle § 620 občanského zákoníku, zboží reklamovat.
Do 6 měsíců od koupě může požadovat výměnu věci za novou dle § 616 odst.3 občanského zákoníku.
Pokud však reklamace nebyla vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, tak má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
V případě podezření na nebezpečný výrobek pro děti je možno obrátit se na Českou obchodní inspekci.
Vyjádření dTestu
Společnost Kohlíček Karel se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.