Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

38%
62%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#13328Neuznané plnění škodní události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2016, před 7 lety

Václav Tuhý

Znění stížnosti

Dne 5.9.2016 v 16,15 hod. na komunikaci č.27 mezi obcemi Očihov a Blšany bylo přední sklo mého vozidla poškozeno odletujícími kameny s hlínou od přede mno jedoucího vozidla,které vyjelo z polní cesty na komukaci č. 27.
Řidiče vozidla,které zavinilo poškození předního skla mého vozidla, jsem kontaktoval a on svou vinu uznal a následně jsme sepsali záznam o dopravní nehodě. Jelikož řidič vozidla, které způsobilo poškození předního skla mého vozidla, má uzavřené pojištění u České pojišťovny a.s., nahlásili jsme vznik škodní události, která dostala registrační číslo 5866913. Následně jsem odeslal všechny potřebné dokumenty k vyřešení pojistné události. Zpětně jsem dostal odpověď,že je vše v pořádku a nic nebrání vyřešení události. Po provedení fotodokumentace likvidátorem pojišťovny jsem nechal přední sklo vyměnit v autorizovaném servisu. Fakturu za provedené práce Česká pojišťovna odmítla proplatit. Po přibližně dvou měsících (15.11.2016) jsem byl dopisem od České pojišťovny vyrozuměn, že se uzavírá škodní událost bez náhrady. Jako důvody zamítavého stanoviska byly uvedeny rozpory v tvrzeních zainteresovaných stran. Dne 21.11.2016 jsem podal odvolání proti tomuto rozhodnutí,kde jsem vysvětlil možné objektivní důvody rozcházejících se tvrzení. Toto odvolání bylo rovněž zamítnuto emailem ze dne 22.11.2016.


Produkt

Registrační číslo pojistné události je 5866913


Požadované řešení

Vyřešení škodní události úhradou faktury za provedenou opravu předního skla mého vozidla.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému