Společnost


JETSILE CAPITAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13349Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.11.2016, před 7 lety

Milena Pelová

Znění stížnosti

Dne 8.7. jsem odeslala k reklamaci kulmu na vlasy Perfect Curl, číslo objednávky 15FV2241. Na adrese:

Internetový obhod Přízova 1, Brno 602 00

Dle informací české pošty byla doporučená zásilka převzata a doručena Českou poštou - Depo Brno číslo pobočky - 600 10

Do dnešního dne jsem neobdržela ani opravené zboží, ani vrácené peníze, ani žádnou informaci o postupu reklamace, ačkoliv doba kterou máte k dispozici na vyřízení reklamace již dávno minula.

K dispozici mám jak reklamační protokol stažený z Vašich internetových stránek, tak podací lístek z pošty včetně pojištění na částku 2000 Kč.


Požadované řešení

Výměna zboží, nebo vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému