Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.7. jsem odeslala k reklamaci kulmu na vlasy Perfect Curl, číslo objednávky 15FV2241. Na adrese:
Internetový obhod Přízova 1, Brno 602 00
Dle informací české pošty byla doporučená zásilka převzata a doručena Českou poštou - Depo Brno číslo pobočky - 600 10
Do dnešního dne jsem neobdržela ani opravené zboží, ani vrácené peníze, ani žádnou informaci o postupu reklamace, ačkoliv doba kterou máte k dispozici na vyřízení reklamace již dávno minula.
K dispozici mám jak reklamační protokol stažený z Vašich internetových stránek, tak podací lístek z pošty včetně pojištění na částku 2000 Kč.
Výměna zboží, nebo vrácení peněz
|
Tweet |