Společnost


BALDININI CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13402Reklamace nevyřízené ke spokojenosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2016, před 7 lety

Zdena Müllerová

Znění stížnosti

Dne 16. 10. jsem si v outletovém obchodě Baldinini koupila polobotky. Dne 1. 11. jsem si je poprvé obula a zjistila jsem, že u obou bot se páře nit na svrchním díle, u podešve je špatně zakončené šití a pata jedné boty má vyboulení. Boty jsem dne 2. 11. reklamovala v prodejně sídla firmy v Havířské ulici. Sepsali jsme reklamaci, a já jsem požadovala vrácení peněz tj. odstoupení od smlouvy. Navíc mi byl odebrán paragon o koupi. Byla jsem ujištěna, že o vyřízení reklamace budu informována sms. To se nestalo. Dne 22. 11. jsem šla okolo prodejny, kde jsem se informovala, zda je reklamace vyřízená. Bylo mi řečeno, že ne. Prý pokud mi nepřišla sms, mám ještě vyčkat. Večer jsem měla doma oznámení, že mám na poště balík. Balík byl z Baldinini. Vzhledem k tomu, že netuším, co v balíku je, jsem ho odmítla převzít a nechala poslat zpět. Ddne 25. 11. jsem znovu kontaktovala prodejnu, zda bych mohla mluvit s vedením společnosti. To mi nebylo umožněno, mluvila jsem s vedoucí prodejny, která mi sdělila, že to řeší právnické oddělení a že se mnou nebude bavit, protože je v práci. A že mi od nich přijde vyjádření. Je zřejmé, že prodávací se bude odstoupení od smlouvy bránit, proto se obracím na Vás z žádostí o pomoc.


Produkt

Dámská obuv, kód DL 7638, vel. 36, cena 6081


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému