Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:73
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#13439Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2016, před 7 lety

Irena Matějková

Znění stížnosti

Zakoupila jsem dva vysavače SAMSUNG .Po pěti vysátí přestal jeden z vysavačů fungovat.Nešel zapnout motor .Vyndala jsem sáček,kde bylo asi 7cm prachu.Zanesla jsem nefunkční vysavač na reklamaci.Odpověď-nesprávná údržba výrobku.Špatně instalovaný vstupní filtr .Po koupi jsem filtr nekontrolovala ani u jednoho vysavače. Vlastně mě to ani nenapadlo .Proč jeden vysavač stejné značky funguje a druhý ne ? Mohu to porovnat .


Produkt

vysavač SAMSUNG v.č. 0ARX8FFFA01446M


Požadované řešení

Prosila bych výměnu za funkční zboží nebo oprava .


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému