Společnost


Miloš Sekot

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13452Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2016, před 7 lety

Lenka Švarná

Znění stížnosti

Dne 27.09.2016 jsem si na internetových stránkách www.knihobit.cz objednal knihu Harry Potter a prokleté dítě-speciální limitovaný balíček v hodnotě 1084,- Kč. Společně s poštovným jsem uhradil na uvedený účet č. 2600075726/2100 za objednané zboží částku 1084,- Kč. Objednávka č. 2147 byla ihned po uhrazení celkové kupní ceny potvrzena s tím, že objednávka je v procesu vyřizování.

Do dnešního dne mi nebylo objednané zboží dodáno. Na výzvu k doručení, nebo na informace o stavu objednávky mi nikdo neodpovídá. Na stránkách není uvedeno telefonní čislo, takže jsem poslal výzvu na email knihobit@gmail.com a do zpráv na facebooku kde provozují prodej zboží.

Na facebooku jsem našel stížnosti od dalších zákazníků, kterým nebylo objednané zboží doručeno.


Produkt

Produkt : Harry Potter a prokleté dítě - speciální limitovaný balíček


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému