Počet nahlášených stížností: | 2791 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 11.12.2015 jsem si u společnosti be2 aktivovala měsíční členství na zkoušku za 149,- Kč. Po té mi byly zasílány nesmyslné profili mužů, službu jsem proto nevyužila. Tím jsem považoval své členství na měsíc na zkoušku za ukončené. V září 2016 mi byla bankou vyměněna platební karta a od firmy be2 mi začali chodit upomínky, že se jim nepodřilo strhnout z mého účtu částku ve výši 149,- Kč. Pokuta za to, že platbu nemají je 297,-Kč! Celkem tedy, že jim dlužím 446,- Kč za září 2016. Po prozkoumání výpisů z účtu jsem zjistila, že mi částku strhávali z účtu každý měsíc! Zaslala jsem jim tedy ihned výpověď dle jejich všeobecných podmínek - podepsanou, naskenovanou v pdf, s tím, že ji zasílám 14 dní před výročním datem 11.12.2016, tudíž splňuji podmínku výpověďi. Žádala jsem o ukončení členství a o vyčíslení celkové dlužné částky. Společnost mi však odmítla členství ukončit, dokud nezaplatím dlužnou částku. Částka se dá zaplatit pouze uvedením údajů z platební karty, to již podruhé neudělám, nebo převodem z účtu, poplatek za platbu do zahraničí je 250,- Kč, vzhledem k tomu, že dlužná částka není konečná, ráda bych uhradila celkovou dlužnou částku najednou. Domnívám se, že neumožnění přijetí výpovědi je protiprávní. Společnosti be2 by měla přihlédnout k mému pozitivnímu přístupu problém řešit. Jejich odmítnutí výpověďi potvrzuje, že se firma živí nekalými praktikami.
VIP členství be2
Žádám o ukončení VIP členství u společnosti be2 k 11.12.2016. Žádám o konečné vyčíslení dlužné částky. Žádám, aby mi firma be2 přestala zasílat výhružné emaily, kdy mne zastrašují a hrozí exekucí.
|
Tweet |