Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:125
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

62%
38%
Toto skore je založeno na 40 stížnostech.

#13473Jiné zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 27 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2016, před 7 lety

Zdenka Tylová

Znění stížnosti

Objednala jsem si ve Scontu v Liberci skříň Hoollywood.
Zvlášť ke skříni mi byl nabídnut tlumič dveří pod názvem skříně (tlumič Hollywood) cena bez slevy 4 665.Kč. Já jsem zaplatila v akci 2459 Kč Prodávající mi řekla,že mi tlumič napíše do smlouvy a atˇ se přijedu podívat,jak vypadá a jak funguje a můžu se rozhodnout,jestli ho chci.,nebo ho ze smlouvy vyškrtnou.Tlumič jsem si odzkoušela a souhlasila jsem,protože mi připadal lepší než jsem si chtěla koupit já.na internetu za 400 Kč. Když jsem podotkla,že by mi stačil nějaký lacinější,že stojí běžně o hodně méně.,bylo mi sděleno,že bych si měla koupit originální, který je na skříni,že dveře jsou hodně těžké.,tak jsem souhlasila.Ke skříni mi přišel tlumič přesně takový,který jsem si chtěla koupit původně na internetu (Hettich) pod názvem Hollywood. Kdyby mi přišel stejný jako ten ,který jsem si na skříni prohlížela,tak i když je mnohokrát přeplacený ,tak si řeknu,že je to moje chyba a příště si dám větší pozor ,co a za kolik kupuji. Ale přišel mi úplně jiný, než mi byl předveden ,brzdí na jiném principu a vypadá úplně jinak,je mnohem menší a má jiný tvar, než ten ,co mi byl předveden.Mám se spokojit s tím,že jsou oba do 50 kg.Je to prý inovace. Kdybych dopředu viděla ten, který mi dodají, nekoupila bych si ho ,protože jsem věděla za jakou cenu se dá koupit jinde.(400 Kč)
Je zřejmě velký problém mít na ukázku ten správný, nebo upozornit zákazníka na inovaci..Je to jako bych si koupila židli do 80 kg a je jedno jaká to je.Na reklamaci jsem neuspěla.Prý nemají tento tlumič jako samostatnou položku,tak mi ho nemohou vzít zpátky. Vyměnit za takový jaký byl vystavený taky nelze,protože ho nemají a už by mi nepasoval ke skříni,protože je lišta nyní přizpůsobená na jiné uchycení.Slevu též nedostanu,protože jsem měla na něj již slevu.Odešla jsem. Zamítnutí jsem si zapomněla nechat napsat písemně. Musím se s tím smířit? Děkuji za odpověď,Tylová.


Požadované řešení

Vrátit zboží,nebo 50% sleva.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému