Společnost


BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#13476Zamítnutí pojistné události na nahodilé poškození

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 45 minut

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2016, před 7 lety

Lucie Bobočková

Znění stížnosti

Mobilní telefon jsme zakoupili v euronicsu pro našeho patnáctiletého syna za 4 492 kč.Prodavač v euronicsu nám rovnou proto nabídnul i pojištění pro nahodilou událost se slovy,že cokoliv se s ním stane včetně pádu,bude telefon opraven,nebo bude poskytnuta finanční náhrada pokud nebude možná oprava a to v celkové ceně za kterou jsme telefon pořídili.Zdálo se nám to jako velice dobrý nápad,protože se může stát cokoliv aniž by jste to v tu danou chvíli předpokládali.Bohužel se stala právě ta nahodilá událost a synovi nechtěně vypadl z ruky při otevřeném okně,protože do něj naše mladší dcera nechtěně strčila,když okolo běžela.Víme,že je to opravdu pech,ale taky nahodilá událost,kterou nikdo nepředpokládal.Pro tyto situace se to taky uzavírá,ne?Tedy aspon jsme si to mysleli,dokud nám při reklamaci nepřišel telefon nazpátek se slovy,že to neakceptujou jako nahodilou událost dle článku nějaké 10 výluky.Podle toho co jsme dostali od společnosti za dopis,to vypadá,že syn si měl telefon spíše někam vystavit,aby nedošlo k situaci,která by jeho přístroj mohla ohrozit.Nechápem.Syn je ted bez telefonu,protože už nejde ani zapnout a my máme akorát oči pro pláč.


Produkt

mobilní telefon Asus ZenFone 5 16GB černý


Požadované řešení

Prosíme o výměnu zboží,nebo vrácení částky za zakoupené zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému