Společnost


DIREKTO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13527Nedodání zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

19 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2016, před 3 lety

Marie Opálková

Znění stížnosti

Na webové stránce firmy jsem přes eshop objednala čtyři kusy balení pásků proti kouření. Po objednání jsem zboží ihned zaplatila převodem na účet. I přes to, že v dodacích podmínkách je informace, že zboží odesílají nejpozději do dvou dnů, přišel mi e-mail, že čekají na doskladnění zboží a odeslání zásilky za 3-4 týdny, což jsem přijala. Nicméně lhůta uplynula, balíček nedorazil a po konfrontaci firmy přes e-mail s dotazem, kdy bude balíček doručen, se mnou již nebylo nadále komunikováno. Firmu jsem kontaktovala pomocí e-mailu celkem 3x, všechny pokusy zůstaly bez odezvy.


Produkt

Pharmasi Quit Strip - pásky proti kouření, 4 balení, celková cena 476,- Kč


Požadované řešení

Doručení zboží v co nejkratší lhůtě, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2016 15:01, před 3 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou na adresu sídla společnosti (Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1). Doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zaplacené zboží, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.


Marie Opálková

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.12.2016 17:34, před 3 lety

Hodnocení:

Komentář: Na základě Vašeho podnětu mě firma kontaktovala a nabídla vrácení peněz, což jsem přijala, nicméně jsem je po týdnu nečinnosti musela opět urgovat (již natvrdo s výhrůžkami udání na ČOI) a peníze už poslali, mám je na účtu. Tudíž je tato žádost uzavřena s pozitivním výsledkem. Velice Vám děkuji za pomoc.