Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13574Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.12.2016, před 4 lety

Simona Bohuslávková

Znění stížnosti

Dnes my měl být doručen balíček. Ráno mě přišla SMS zpráva o dodání dnes mezi 10-13hod. Ve 13 hodin jsem kontaktovala paní která mě ujistila že balíček bude doručen,ale se zpožděním. Vysvětlila jsem jí že zboží potřebují dodat do 16.hodin jelikož jsem měla objednanou čertovskou masku. V 15.00 jsem volala znova a bylo my řečeno že je paní 15 minut od mého bydliště. V 16.00 balíček stále nebyl a paní přestala brát telefon. Musela jsem zavolat z jiného telefonu,aby se jí objevilo cizí číslo. Poté my paní řekla že se nachází v Táboře a že my balík doručí až zítra. Opět jsem jí vysvětlila že je 5.prosince a veze my čertovskou masku.Dost nepříjemně my odsekla že se tedy otočí a vrátí se. To bylo naposledy kdy jsem se s ní spojila. Samozřejmě ne doručila nic a telefon vypla . Opravdu nechápu proč společnost In Time zaměstnává takové lidi.
S pozdravem BOHUSLÁVKOVÁ SIMONA


Produkt

Čertovská maska


Požadované řešení

Hlavně vyměnit zaměstnance. K čemu my bude sleva když my bude dodáno zboží až po akci.To mám nosit čertovskou masku v lednu.
Pracuji v obchodě ale tohle by jsme si nikdy nedovolily.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2016 10:31, před 4 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodejcem zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2017 19:59, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.