Společnost


ON-LINE OBCHODY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13632Nevrácení přeplatku uznané reklamace 5 tis. Kč v zákonné lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.12.2016, před 7 lety

Jana Válková

Znění stížnosti

Dne 25.7.2016 jsme v kamenné prodejně v Praze Karlovarská 660 objednali a zaplatili celou částku za luxusní koberec objednaný na míru, s tím že koberec má být dodán do 6 týdnů s maximální odchylkou +- 1 procento od požadovaného rozměru.

Předem jsem si ještě volala a zjišťovala zda termín opravdu souhlasí, týden předem jsme proto začali s opravou zdí, výměnou topení, malováním a dalšími potřebnými pracemi, tak aby práce na sebe navazovali a obývák byl brzo dokončen. Tento termín mi ale po začátku prací byl několikrát prodloužen, takže koberec nakonec dorazil se zpožděním 3 týdnů a 2 dnů navíc. Takže z avizovaných 6 týdnů nakonec bylo 9 týdnů a 2 dny. (A to na internetu na svých stránkách píšou dokonce dostupnost do 3 týdnů). Při neustálém urgování dodání koberce mi byla několikrát slíbena finanční kompenzace, kterou jsem do dnes také neobdržela. Taktéž mi bylo slíbeno že koberec bude odeslán ihned druhý den po dodání z Belgie, potom jsem zjistila že koberec ležel minimálně 11 dní na prodejně a že mi ho tedy pošlou, jestli se jim tedy vejde na auto.

Doma, po rozbalení koberce jsme dále zjistili, že místo šíře 5m máme koberec jen 4,93 m, což při 5m místnosti byl docela veliký problém.
Odchylka tedy byla 1,6 procenta. Skoro dalších 5 dní jsme měli koberec doma a čekalo se na vyjádření výrobce. Nakonec jsme se s majitelem panem Tinschlem dohodli, že to bere na sebe, koberec máme položit a bude se to řešit formou kompenzace. Takže místo 1 kusu koberce máme koberec z 5 dílů. Výrobce nakonec slevu uznal. Po složitém urgování po překročení 30 denní lhůty na reklamaci a dlouhé čekání mi prodejna zaslala Opravný daňový doklad na 5 000 Kč, s textem, že věří že poukázáním platby na náš účet bude reklamace vyřízena.

Platba v domluvené splatnosti nedorazila. Psala jsem tedy Výzvu k vydání přeplatku, platba ani v této domluvené splatnosti 7 dnů nedorazila. Včera 7.12.16 jsem tedy odeslala doporučeným dopisem Předžalobní výzvu. A opět budu čekat. Komunikace s obchodem je velice obtížná, bez mých neustálých urgencí jak telefonických tak emailových by to snad ani nikdo neřešil. Po odeslání opravného daňového dokladu z prodejny se se mnou už nikdo nespojil a ani neprojevil snahu tuto věc vyřešit.


Produkt

Koberec Satino Dolce b. 133


Požadované řešení

Vrácení přeplatku 5 tis. Kč + poštovného za 2 doporučené dopisy 2x 38 Kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému