Společnost


OSCOM TRADING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13666Nevracene postovne

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.12.2016, před 7 lety

Dagmar Kalcevova

Znění stížnosti

Dobry den,

Dne 11.11. jsem si objednala na www.naradibosch.com produkt za 5232Kc + 59Kc za postovne. Objednavka mi dosla dne 22.11.2016 jiz v otevrenem baleni a vzhledem k tomu, ze se jedna o darek, rozhodla jsem se ho vratit. Zbozi jsem odeslala zpet 30.11. s fakturou a podepsanym pisemnym prohlasenim, ze vyuzivam sveho zakonneho prava vratit zbozi ve lhute 14dnu a ze prosim o vraceni penez. Naradibosch.com zbozi prevzalo 1.12.2016 a dne 8.12.2016 mi prislo zpet na ucet 5232Kc.

Stejny den (8.12) jsem psala na info@naradibosch.com, ze dekuji za zaslani 5232Kc a ze bych poprosila jeste o zaslani postovneho dle zakona č. 89/2012 Sb. a prisla mi nasledujici odpoved:

----
Dobrý den,
výrobek jste nám pouze vrátila, neodstoupila jste od kupní smlouvy podle občanského zákoníku. V tomto případě nemáte na náhradu poštovného právo.

Přeji Vám hezký den

Marek Lecjaks
Sales director
tel. 608658032
----

Muzete prosim pomoci?

Dekuji,

Kalcevova


Požadované řešení

Vraceni postovneho


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému