Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

38%
62%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#13716Amortizace věcí po nehodě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 20 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2016, před 7 lety

Rostislav Douša

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 25.07.2016 jsem se stal účastníkem dopravní nehody, kterou zavinil pojištěnec České pojišťovny, a.s., kdy mě řidič vozidla srazil z motocyklu. Já jako poškozený ve věci jsem utrpěl nejen zdravotní újmu, ale i újmu na věcech, které jsem měl v tu dobu na sobě. Jednalo se o motorkářskou helmu a bundu. Helma utrpěla nárazem o zem viditelné škrábance, jak je na tom helm apo stránce další odolnosti neví, nezkoumal jsme jí. Motorkářská bunda je neopravitelně poškozena. Pojišťovně viníka jsem dodal nákupní doklad k přilbě, k bundě jsem jej bohužel nedohledal, ale na internetu lze dohledat obdobné typy bund, co se týče funkce a provedení. Je v tomto případě postup pojišťovny správný, když započte amortizaci na poškozených věcech, když došlo k poškození ne mojí vinou?
Pojišťovnu jsem kontaktoval, aby svůj postup dala do souladu s nálezem ústavního soudu, který hovoří o tom, že poškozený by neměl nést náklady spojené se škodou, která mu byla způsobena. Dle ustálené praxe by měla být škoda hodnocena tak, aby poškozená věc byla uvedena do bezvadného stavu nebo v případě nemožnosti opravy se škoda vyčísluje s ohledem na hodnotu stejné nebo obdobné věci v místě a čase.
Děkuji.


Požadované řešení

Vyplacení skutečných nákladů, které jsou spojené s nákupem shodného nebo parametrově srovnatelného vybavení. Jsem připraven vynaložené finanční prostředky dokladovat nákupními doklady.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému