Společnost


Ximox Technology Ltd.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#13717Nedodání telefonu MI5 ve stanovené lhůtě

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2016, před 7 lety

Zdeněk Zbořil

Znění stížnosti

XIAOMIFORSALE.COM!

Dne 30.10.2016 jsem objednal u této společnosti telefon MI5.Objednávka byla ihned zaplacena kartou.
Dne 15.11.2016 došlo oznámení průběh vyřízení objednávky: DOKONČENÍ (objednávka je v současné době v přípravě).
Dne 23.11.2016 mi bylo sděleno, že objednávka bude odeslána příští týden.
Dne 1.12.2016 zaslán dotaz na nedodání objednávky-nebylo reagováno.
Dne 2.12.2016 zaslán dotaz na nedodání objednávky-nebylo reagováno
(uplynulo 30 dnů)
Dne 2.12.2016 zaslán dotaz na pomoc'info@mipoint.cz'.
Dne 9,12.2016 došla zpráva,bylo mi sděleno, že přestali komunikovat.
Dne 11.12.2016 zaslán dotaz na nedodání objednávky-nebylo reagováno


Produkt

Mi5 - 3/64 - Barva :Černá, Velikost paměti : 64GB,


Požadované řešení

Dodat telefon nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému