Společnost


Sahulka Martin

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1373Nedodání objednaného a předem zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2013, před 5 lety

Jaroslav Nebuška

Znění stížnosti

Dne 14.9.2013 jsem pro svou vnučku objednal u e-shopu CHIPtel pouzdro na telefon Huavei pod objednávkou číslo 2012006765. Nejen že nepřišlo řádné potvrzení objednávky a potvrzení o přijetí platby, ale na moje opakované dotazy na kontaktním e-mailu a telefonních číslech jsem nedostal zprávu o stavu mé objednávky. Po pátrání po recenzích předmětného obchodu jsem zjistil, že jsem se dostal do řady neuspokojených a podvedených zákazníků, že pan Sahulka na uvedených kontaktech nepřijímá zprávy ani telefonáty. Našel jsem na stránce http://podvodnici.net/podvodnik-martin-sahulka-na-aukru/#comment-15693 adresu na které pan Sahulka komunikuje, která ovšem patří jiné firmě (PuntoGT@seznam.cz). Následná komunikace, ve které jsem žádal odstoupení od smlouvy a vrácení peněz končila větou: dle OP nemáte v tuto chvíli žádný právní nárok na zrušení objednávky, objednávka je číslo 2012006765 viz VS. Počkal jsem tedy uvedených 60 dní, které má pan Sahulka uvedeny na dodání zboží na skladě a do dnešního dne se nestalo nic. Nedošlo zboží ani se nevrátili peníze na můj účet.


Produkt

Stylové pouzdro flip pro Huawei Ascend G300 - zebří, http://www.chiptel.cz/ascend-g300/stylove-pouzdro-flip-pro-huawei-ascend-g300-zebri/


Požadované řešení

Stávající stav má pouze jediné řešení. Vzhledem k tomu, že pan Sahulka asi objednané zboží nemá na skladě a nemůže jej sehnat(pokud se o to snaží)a neobtěžoval se mi o svých potížích(opoždění dodávky) poslat jakoukoliv zprávu, žádám o neprodlené vrácení peněz (434.00 CZK) na mé konto, ze kterého byly peníze poukázány.
Dále by mělo být dotyčnému pánovi, prostřednictvím příslušného úřadu znemožněno okrádat zákazníky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2013 11:35, před 5 lety

Dlužník, kerý svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit podle § 517 odst. 1 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodejce upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodejci přiměřenou lhůtu k dodání zboží. Pokud prodejce nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy a vyžadování navrácení zaplacené finanční částky.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2014 14:05, před 5 lety

Subjekt Sahulka Martin byl o podaných stížnostech informován. Doposud však neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.