Společnost


Božislav Řezníček
chovatelské potřeby

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#13755Nemocné morče zakoupené ve Zverimexu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2016, před 7 lety

Dita Maňoušková

Znění stížnosti

Dne 27.9.2016 jsme zakoupili ve zverimexu morče. O podmínkách reklamace zvířete jsme při koupi nebyli informováni. Nákup morčete byl pro nás plánovaný čin–doma mělo morče nachystanou klícku, seno, na jídlo dostalo směs zrnin pro morčata, kousek jablíčka a mrkvičku.
Morče se v kleci neprojevovalo, odpočívalo. Pokud nějaké zrníčko nebo stéblo sena ubylo, bylo toho minimum. Jablka a mrkve neochutnalo.
Z chování jsme byli rozpačití, říkali jsme si, že morče je v novém prostředí, je potřeba času na aklimatizaci, teskní - ve zverimexu jich bylo dohromady 4, nyní je sám..
4tý den (sobota) od prodeje jsem byla nucena navštívit nejbližší vet, ordinaci, kde paní veterinářka morče zvážila(250g)a prohlédla – sdělila mi, že morče umírá.Informovala mne, že u zvířat platí 6ti týdenní záruční doba. Morčeti poskytla ošetření s mým souhlasem – dohodly jsme se, že „to“ zkusíme a uvidíme, nicméně obě dvě jsme se shodly, že zverimex by takto nepostupoval, morče by uhynulo.
Protože k Matýskovi (tak jsme jej pojmenovali) jsme již měli určitý vztah a byl „náš“, bylo pro mne a pro 6ti letou dceru zcela nepřípustné jej jít do zverimexu vyměnit nebo vrátit jako nějaký hadřík textilu. Paní doktorka mu tedy poskytla první pomoc – dostal injekce, zakoupily jsme instantní kaši pro hlodavce a opouštěly ordinaci se slovy, že na kontrolu máme přijít v pondělí, pokud budeme mít s čím… a pátralo by se po příčině. Morče bylo ve špatném výživovém stavu. Následně se diagnostikovaly přerostlé zuby, plíseň, všenky.
Matýska jsme ošetřovali více než měsíc dle pokynů, přežil a žije dodnes. Ale majitel zverimexu se k situaci stavěl zpočátku, že nemám na nic právo, trvala jsem ať mi toto napíše, v písemném vyjádření navrhoval najednou vrácení financi za morče, výměnu za jiné, proplacení pipety a krému na plíseň, a že další náklady jsou nad rámec reklamace - neuznal veterinární ošetření a léky od bolesti. Já mám za to, že i ošetření patří do účelně vynaložených nákladů.. On si však myslí že ne.
K dnešnímu dni byla léčba ukončena, náklady 1820kč. S prodávajícím jsme si vyměnili několik vyjádření, které mohu doložit, stejně i faktury za vet. péči. Nepřijímám jeho poslední nabídku - kupon na nákup v hodnotě 500 Kč v jeho zverimexu a vrácení 170 Kč za morče. Tato nabízená kompetence je neúmerně nižší oproti vynaloženým nákladům, nehledě co bych si za 500 Kč koupila.
Výše popsané je stručné, nepopisuje i podstatné informace o celém průběhu této záležitosti.


Produkt

morče, stáří cca 2-3 měsíce


Požadované řešení

Navrhuji proplacení veterinárních nákladů v hotovosti případně dodání konkrétních granulí pro našeho psa (dopočteno třeba hoblinami pro morče), ale v odpovídající výši mnou vynaložených nákladů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému