Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
u pojišťovny Allianz jsem měl sjednáno povinné ručení za osobní automobil. Výročí tohoto pojištění bylo dne 16.08.2016. Dopis z pojišťovy jsem obdržel 20.6. i kdyz v dopise je datum 9.6. Zde jsem se dopustil chyby a vypověď zaslal doporučeně až 22.07.2016. Od pojišťovny jsem neobdržel žádnou odpověď, ani potvrzení o období bez nehody, i když jsem to žádal a tak jsem považoval pojistku za ukončenou a uzavřel nové pojištění. V listopadu jsem obdržel dopis, že mám nedoplatek na pojistném, ihned jsem volal do Allianz, kde se mi omluvili a řekli, že to je jejich chyba a že je vše v pořádku. Dne 14.12.2016 jsem opět obdržel dopis s nedoplatkem, po zavolání do pojišťovny mi tentokrát bylo řečeno, že jsem výpověď zaslal pozdě a že nedoplatek musím uhradit.
Povinné ručení na osobní automobil
Zrušit nedoplatek.
|
Tweet |