Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#13764Uznaná výpověď pojištění, ale požadovaný doplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.12.2016, před 7 lety

Vít Arťušenko

Znění stížnosti

Dobrý den,
u pojišťovny Allianz jsem měl sjednáno povinné ručení za osobní automobil. Výročí tohoto pojištění bylo dne 16.08.2016. Dopis z pojišťovy jsem obdržel 20.6. i kdyz v dopise je datum 9.6. Zde jsem se dopustil chyby a vypověď zaslal doporučeně až 22.07.2016. Od pojišťovny jsem neobdržel žádnou odpověď, ani potvrzení o období bez nehody, i když jsem to žádal a tak jsem považoval pojistku za ukončenou a uzavřel nové pojištění. V listopadu jsem obdržel dopis, že mám nedoplatek na pojistném, ihned jsem volal do Allianz, kde se mi omluvili a řekli, že to je jejich chyba a že je vše v pořádku. Dne 14.12.2016 jsem opět obdržel dopis s nedoplatkem, po zavolání do pojišťovny mi tentokrát bylo řečeno, že jsem výpověď zaslal pozdě a že nedoplatek musím uhradit.


Produkt

Povinné ručení na osobní automobil


Požadované řešení

Zrušit nedoplatek.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému