Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:393
Z toho za letošní rok:61
Stále v řešení:45
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 176 stížnostech.

#13804Nedodržení 30 denní lhůty na vyřešení reklamace sestaveného PC

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2016, před 5 měsíci

Lukáš Sitta

Znění stížnosti

Nakoupil jsem na czc.cz počítač, který mi byl eshopem sestaven z jednotlivých komponent, které jsem si sám vybral.
Před 31 dny jsem PC odnesl s poruchou na nejbližší pobočku czc.cz.
Po necelých dvou týdnech (ačkoli se jednalo již o druhou reklamaci stejné poruchy) technik czc.cz odhalil vadný komponent a poslal jej do autorizovaného servisu.


Dnešním dnem uplynula lhůta pro vyřešení reklamace.

Eshop navíc tvrdí, že se 30 denní lhůta vztahuje pouze na samostatný vadný komponent. Identifikace vadného komponentu počítače do lhůty prý nespadá. Totéž tvrdí o zpětném doručení zboží zákazníkovi (mně) - stačí prý, když do 30 dnů bude upraveno, pak mají údajně neomezenou dobu na to, aby mi PC dodali.


Produkt

Stolní počítač, který byl společností sestaven z jednotlivých komponentů, které jsem si na eshopu vybral.


Požadované řešení

Výměna vadné komponenty v PC (základní desky) za novou a zaslání počítače zpět v co nejkratším termínu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2016 14:44, před 5 měsíci

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Reakce společnosti

Publikováno
29.12.2016 12:41, před 5 měsíci

Dobrý den pane Sitta.

Dle informací od servisního technika s vámi již stížnost řešil a mělo by dojít k výměně vadného komponentu. Prosím vás o informaci, zda je věc uzavřena.

S přáním hezkého dne.
Michal Stýblo.


Lukáš Sitta

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.12.2016 13:07, před 5 měsíci

Hodnocení: