Společnost


Lion Sport s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#138202x zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.12.2016, před 5 lety

Jan Voneš

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 4.2.2016 jsem zakoupil v prodejně Adidas Lion Sport v OC IGY (České Budějovice) kopačky Adidas X15.2. Což je druhý nejvyšší model této modelové řady kopaček ADIDAS. Kopačky využíval syn (13 let) hrající fotbal a reálně byly boty používány cca 6 měsíců. Svršek ani podrážka nejsou nijak zásadně opotřebovány a už vůbec mechanicky poškozeny a stav odpovídá délce použití. Po 9 měsících od nákupu se rozlepila špička pravé boty na vnější straně. Dne 13.11.2016 jsem boty reklamoval na prodejně v Č.Budějovicích kde byly zakoupeny.
Reklamace byla zamítnuta s tím, že ji nelze považovat za oprávněnou a v podstatě je popis shodný s předchozím autorem stížnosti na vašich stránkách, který reklamoval shodnou vadu jako já (asi to paní na reklamačním jen kopíruje a odesílá) tzn. Po prohlédnutí celkového stavu výrobku a reklamované vady nebyla dle reklamačního oddělení zjištěna žádná žádná výrobní, materiálová ani konstrukční vada, která by výrobek opravňovala reklamovat. Na špici kopačky bylo shledáno mechanické poškození v důsledku střetu špice s hrací plochou - osobitý způsob kopu. Poškození špice tzn. deformace podešve kdy se nejedná o výrobní vadu, ale o poškození způsobené uživatelem. A dále mi bylo sděleno, že takové mechanické poškození je vzniklé v důsledku způsobu užívání a nemohou ho považovat za důvod k reklamaci a proto byla také reklamace zamítnuta.
Jaké bylo ovšem mé překvapení, když jsem boty ještě na prodejně vybalil a zjistil, že přestože je reklamace z výše uvedených důvodů zamítnuta, reklamovaná bota je v místě vady slepena (podotýkám velmi neodborně a celá špička je upatlaná od lepidla) aniž by o tom v zápisu o reklamaci byla jediná zmínka.
Tento způsob řešení reklamace jsem samozřejmě odmítl s tím, že není možné reklamaci zamítnout a zároveň provádět opravu dotčené vady a tím v podstatě znemožnit prohlídku reklamované vady soudním znalcem. Navíc tento jejich zásah znemožňuje také případnou další reklamaci stejné závady až se bota znovu rozlepí(což i předpokládám vzhledem ke způsobu slepení) s tím, že by mi pak samozřejmě sdělili, že jsem do výrobku neodborně zasáhl já. Žádal jsem tedy o opakované posouzení reklamace a požadoval vrácení peněz nebo výměnu zboží, protože nebyla reklamovaná obuv vrácena v původním stavu a byl na ní proveden neodborný zásah. Reklamace byla opět zamítnuta s tím, že jejich stanovisko je neměnné. O jimi provedené opravě při první reklamaci není ve druhém zápisu o posouzení reklamace opět ani slovo i když to byl hlavní důvod pro moji opakovanou reklamaci.


Produkt

kopačky Adidas X15.2 FG/AG S83195


Požadované řešení

Vrácení hotovosti, výměna zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2016 05:47, před 5 lety

Pokud prodejce zboží opravil, ačkoliv reklamaci zamítl, doporučujeme se vůči tomuto postupu ohradit a prodejci oznámit, že tato „vycházení vstříc zákazníkovi“ budou považována za uznané reklamace. Tento postup prodejce jednak nerespektuje právo spotřebitele na uplatnění a vyřízení reklamace zákonným způsobem, čímž je zasahováno do jeho vlastnického práva, a jednak spotřebiteli znemožňuje prokázat, že odstraněný nedostatek byl skutečně vadou. Toto jednání podle nás naplňuje znaky správního deliktu a lze tedy podat podnět na Českou obchodní inspekci. Pro nekalé praktiky ohledně vyřizování práv z vadného plnění, tj. reklamace, lze tedy podat podnět rovněž České obchodní inspekci pro porušování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Reklamační protokol by mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci.

Reakce společnosti

Publikováno
13.4.2017 16:01, před 5 lety

Dobrý den,

prověřili jsme postup při reklamaci a musíme zkonstatovat, že z naší strany opravdu došlo k pochybení. S panem Vonešem se spojí naše reklamační oddělení a celou záležitost dořeší jak se patří.

Tým Lion Sport

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.5.2017 15:15, před 5 lety


Jan Voneš

Dnes máme 1.5.2017 a dosud mě nikdo z firmy Lion Sport, přes výše uvedený příslib řešení, ani nekontaktoval, ani nenavrhl způsob vyřešení reklamace. Ale co, reklamace se řeší již od 13.11.2016, tak na nějakém tom týdnu či měsíci navíc již nesejde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.5.2017 13:41, před 5 lety

Dobrý den,
omlouváme se, došlo k nedorozumění. Kolegyně se s Vámi již pokouší spojit či se jí to již podařilo. S pozdravem, tým Lion Sport

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.5.2017 17:40, před 5 lety


Jan Voneš

Hodnocení:

Komentář: Po půlročních peripetiích s reklamací kopaček mi dne 9.5.2017 byla, po vrácení reklamovaných kopaček na prodejně v OC IGY, vrácena na účet celá částka ve výši 1450,-Kč. Děkuji tímto společnosti dTest, o.p.s. za pomoc při řešení tohoto případu a zároveň firmě Lion Sport s.r.o. za konečnou vstřícnost. Škoda jen,že to trvalo tak dlouho.