Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 21 stížnostech.

#13836Neprofesionální chování vedení prodejny a ochranné služby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.12.2016, před 2 měsíci

Jan Janák

Znění stížnosti

Dobrý den,

ke konci dne 17. 12. 2016 jsme prováděli běžný nákup potravin, když jsme došli s dvěma dalšími kolegy na prostřední regály, které měly nad sebou velké reklamní cedule s "lákavou cenu". Přesněji se jednalo o jeden z dražších alk. nápojů a dále několik druhů brambůrků. Veškeré klamavé jednání o dané ceně daného produktu jsme vyfotili a následně ukázali na informacích, kde jsme žádali vysvětlení proč u daného produktu udává prodejna, nebo zodpovědná osoba danou částku v Kč.

Po projednání na informacích jsme se nedočkali ani jedné omluvné věty, ba naopak, že se to stává a je to normální. To tedy gratuluji. To je přístup!
Dále jsme již pokračovali do dalšího oddělení, kde nás zastavil vyslaný "údajný člen" ochranné služby, který nám začal tykat a následně nakazovat ať opustíme nákupní prostory z důvodu požití omamných a stimulačních látek či psychotropních látek. Celé na příkaz vedení prodejny.

Údajného člena ochranky jsem vyzval k předložení průkazu, který neochotně a urážkami vydal. Dále pán začal výslovně přikazovat a poučovat nás o tom, co můžeme a co ne. Pán NEMÁ žádnou pravomoc, aby nakazoval k vymazání pořízených vid. nahrávek k dalšímu použití jako příloha trest. oznámení.

Pokračovalo to vyhrožováním o zabavení mobil. telefonu. Právně lze kvalifikovat jako odcizení dané věci nad 5000 Kč neboli trestný čin, niko-li přestupek. Následně jsme chtěli zavolat na místo policii ČR pro jeho výhružné chování a jeho příkazům, na které nemá zákonné právo. Snímky jsme pro klid a raději uklidnění labilního člena ochranky smazaly, zůstaly ale naštěstí v úložišti. Pán po navržení přivolání na místo policie ČR se uklidnil a pomalu začal klepat, protože jeho odvolání(že ho nezajímají zákony), kdy jsem ho poučil o tom, co dělá a že jedná nezákonně mu došlo, že by s tím dále neuspěl. Pán se sebral a odešel.

Z toho plyne znalosti práva ochranky, která má problém s normálních vystupováním a chováním je vyloženě k breku. Vyjadřování na úrovni dítěte z MŠ. a to, jak projevují své kompetence je ještě směšnější. Zvažujeme podání trestního oznámení pro vyhrožování a slovní napadnutí urážky na cti a také v neposlední době pokus o krádež. Tak tohle se může stát.. bohužel


Produkt

Nízké IQ, psychotesty = 0


Požadované řešení

Výpověď, Proškolení, Psychotesty, Omluva


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2016 03:33, před 2 měsíci

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2016 10:04, před 2 měsíci

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.


Jan Janák

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.12.2016 15:33, před 2 měsíci

Dobré odpoledne,

dnes jsem zavolal na zákaznickou linku, kde mi bylo řečeno, že se bude dále stížností zabývat vedení prodejny. Celého přístupu si cením, jakožto jeden z mála Českých obchodníků je velmi dobrá zpětná vazba a následná komunikace s obchodem základem společné jistoty a důvěry.

Samotná společnost za toto nemůže, proto prosím toho, kdo by si tyto řádky četl, aby pochopil stížnost na jednoho daného člověka z ochranné služby a následně vedoucího, který je odpovědný za reklamní cedule.

Děkuji


Jan Janák

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.12.2016 15:57, před 2 měsíci

Hodnocení: