Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:227
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#13870Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2016, před 7 lety

Petra Morávková

Znění stížnosti

9.12.2016 jsem si objednala přes e-shop datartu kameru do auta, do dnešního dne kamera nedorazila ani se nikdo neozval, proto jsem dnes okolo 9 hod. ráno sama kontaktovala zákaznickou linku, kde paní zadala na prověření, do 16 hod. se nikdo neozval, proto jsem volala zák. linku znovu, paní mi sdělila, že z odesílající pobočky se stále nikdo neozval, proto jsem ji řekla, že bych byla ráda kdyby mi dala během dneška nejpozději do 19 hod. vědět jestli můžu s kamerou počítat ( podotýkám, že jsem kameru zaplatila platební kartou online 9.12 ). Do 19 hod. se opět nikdo neozval, proto jsem absolvovala 3 telefonát se zák. linkou, kde byl opět výsledek stejný, kamera není a nemám ani zprávu zda ji do Vánoc dodržím.


Požadované řešení

Buďto navrácení platby + kompenzace za jednání s klientem, nebo podací číslo balíčku a okamžité odeslání kamery.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému