Počet nahlášených stížností: | 227 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 1 |
9.12.2016 jsem si objednala přes e-shop datartu kameru do auta, do dnešního dne kamera nedorazila ani se nikdo neozval, proto jsem dnes okolo 9 hod. ráno sama kontaktovala zákaznickou linku, kde paní zadala na prověření, do 16 hod. se nikdo neozval, proto jsem volala zák. linku znovu, paní mi sdělila, že z odesílající pobočky se stále nikdo neozval, proto jsem ji řekla, že bych byla ráda kdyby mi dala během dneška nejpozději do 19 hod. vědět jestli můžu s kamerou počítat ( podotýkám, že jsem kameru zaplatila platební kartou online 9.12 ). Do 19 hod. se opět nikdo neozval, proto jsem absolvovala 3 telefonát se zák. linkou, kde byl opět výsledek stejný, kamera není a nemám ani zprávu zda ji do Vánoc dodržím.
Buďto navrácení platby + kompenzace za jednání s klientem, nebo podací číslo balíčku a okamžité odeslání kamery.
|
Tweet |