Společnost


Tchibo Praha, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:13
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#13962Nedodané zboží, bezdůvodně stornované

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.12.2016, před 4 lety

Jana Novotná

Znění stížnosti

Objednala jsem ve výprodejové slevě fontánku pro kočky.Objednávka mi byla potvrzena. Posléze jsem ale zjistila, že byla stornována, aniž by mi byl sdělen důvod. Po zaslání dotazu mailem mi nebylo odpovězeno. Fontánka byla pořád na skladě, ale už za normální cenu. Mám dojem, že se jedná o klamání spotřebitele...


Produkt

http://www.tchibo.cz/fontana-na-piti-p400093452.html zde je fontánka stále na skladě, moje č. je 311266966


Požadované řešení

Pořád bych chtěla fontánku za deklarovanou cenu v objednávce....nevidím důvod storna....jinak bych chtěla varovat ostatní před přístupem tohoto obchodu...


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2016 19:28, před 4 lety

Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitelka přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitelka má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.

Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitelka nemohla v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musela být neúměrná hodnotě zboží.

V případě, že prodejce mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2017 18:01, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.