Společnost


CORVUS CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1397Nedodání objednaného a předem zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2013, před 5 lety

Josef Bohaty

Znění stížnosti

24.10 jsem objednal u této společnosti 4 kusy nabíjecích páskových baterii v ceně 270 Kč i s dopravou. Zvolil jsem platbu předem a ještě tého dne odeslal na jejich účet. Druhý den přišel od nich e-mail, že moje objednávka je připravena a čekají na platbu převodem. Tím veškerá komumikace skončila.Na dalšì e-maily neodpověděli, telefony nikdo nezvedal. 14.11 jsem jim e-mailem oznámil, že ruším objednávku a požaduji vràtit peníze. Do dnešního dne nepřišla odpověd, ani peníze.


Produkt

páskové nabíjecì baterie NiMh 1,2 voltu 4 kusy


Požadované řešení

Nemám již zájem o zboží, poža
duji vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2013 11:23, před 5 lety

Jestliže prodávající nedodá zboží během dohodnuté lhůty, může mu spotřebitel dodatečně poskytnout přiměřenou lhůtu na dodání zboží. Jestliže ani tuto lhůtu prodejce nesplní, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené finanční částky podle § 517 občanského zákoníku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 15:52, před 5 lety

Společnost CORVUS CZ s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.