| Počet nahlášených stížností: | 5 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
0%
100%
24.10 jsem objednal u této společnosti 4 kusy nabíjecích páskových baterii v ceně 270 Kč i s dopravou. Zvolil jsem platbu předem a ještě tého dne odeslal na jejich účet. Druhý den přišel od nich e-mail, že moje objednávka je připravena a čekají na platbu převodem. Tím veškerá komumikace skončila.Na dalšì e-maily neodpověděli, telefony nikdo nezvedal. 14.11 jsem jim e-mailem oznámil, že ruším objednávku a požaduji vràtit peníze. Do dnešního dne nepřišla odpověd, ani peníze.
páskové nabíjecì baterie NiMh 1,2 voltu 4 kusy
Nemám již zájem o zboží, poža
duji vrátit peníze.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jestliže prodávající nedodá zboží během dohodnuté lhůty, může mu spotřebitel dodatečně poskytnout přiměřenou lhůtu na dodání zboží. Jestliže ani tuto lhůtu prodejce nesplní, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené finanční částky podle § 517 občanského zákoníku.
Vyjádření dTestu
Společnost CORVUS CZ s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.