Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14003Nedoručení zásilky- Vánočního dárku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.12.2016, před 6 lety

Anna van der Weerden

Znění stížnosti

Dne 24.11.2016 jsem objednala zboží z chráněné dílny, dárek dceři k Vánocům. Dílna předala zboží k přepravě 12.12.2016, avšak dodnes nebylo doručeno. Telefonátem na zákaznickou linku dne 21.12.2016
jsem se dozvěděla, že do Štědrého dne, potažmo pátku, chtějí mít vše rozvezené a že byl púroblém v tom, že se část zásilky poslala na jiné depo. Od té doby nemám žádné informace, leč, jak je evidentní, dcera slibovaný (hlavní) dárek pod stromek nedostala. Následné dny se ani nedalo na zákaznickou linku dovolat. Dnes mi bylo telefoncky na můj dotaz sděleno, že je zásilka na depu a až dopoledne se uvidí, jetli jí naloží na auto. Evidentně nenaložili. V rámci sledování zásilky končí informace 20.12.2016 a dále nelze balík sledovat. Odeslala jsem email reklamačnímu oddělení, avšak nebylo mi odpovězeno.


Produkt

přeprava zásilky


Požadované řešení

Požaduji okamžité doručení zásilky, vrácení dopravného a náhradu újmy za o tři týdny delší dobu dodání, zkažené Vánoce a překvapení pro dceru a čas strávený řešením porušení povinností dopravce včetně naprosté nekomunikace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2016 07:06, před 6 lety

V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.

Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (tedy prodejcem zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.

Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2017 20:18, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.