Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:298
Z toho za letošní rok:30
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 25 stížnostech.

#14029Neoprávněné odúčtování peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.12.2016, před 4 lety

Miluše Pilušová

Znění stížnosti

klikla jsem na ikonu internetu na mobil.tel. a otevřela se mi stránka,která se tvářila jako můj antivir i co se týká grafiky a psalo to, že poslední test byl 31.12.2016 a mobil není chráněn, pozor byl zachycen vir,chránit?, tak jsem se chtěla vrátit ale nebylo to možné tak jsem zadala šipkou zpět, ale pravděpodobně jsem to odklikla ,vůbec mě to neupozornilo na to, že je tato služba zpoplatněna a přišla mi tato sms. Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Děkujeme Vám. Stazeni?:http:/bit.ly/AndDef Podpora plateb:support@medianetpay.com.
A protože jsem zjistila, že nejsem jediná, které se to stalo a moc se bojím opět komunikovat s touto společností, aby mi opět něco nenaúčtovali, tak Vás prosím touto cestou o pomoc. Děkuji s pozdravem Miluše Pilušová


Produkt

Číslo z kterého přišla sms:90309099 ,podpora plateb support@medianetpay.com


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2017 09:57, před 4 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitelku v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitelka rozhodla sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohla by spotřebitelka také namítat neplatnost této smlouvy. Musela by však prokázat, že byla prodávajícím uvedena v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
25.1.2017 13:26, před 4 lety

Dobrý den paní Pilušová,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.


Miluše Pilušová

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.2.2017 20:15, před 4 lety

Hodnocení:

Komentář: Děkuji všem kteří mi pomohli a vyřešili moji žádost. Peníze mi byly vráceny. Vše je v pořádku. Ještě jednou moc děkuji