Společnost


Triglav pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1403Neposkytnutí informací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2013, před 10 lety

Lukas Primus

Znění stížnosti

Dobrý den,
jsem poškozeným při autonehodě, kdy viník je pojištěný u pojišťovny TRIGLAV. Do pojišťovny jsem volal a žádal následující informace, které potřebuji k opravě mého automobilu bez dalších finančních nákladů:
- termín vystavení krycího dopisu a následná úhrada (datum, kdy vám autoservis vydá opravené auto)
- jakou částku uhradí poj. při půjčení náhradního automobilu (nechci si doplácet za půjčení automobilu).
- při půjčení náhr. vozidla od triglav - kolik doplatím?

Tyto informace mi pojišťovna odmítla sdělit, na moji písemnou stížnost (25.10) nereaguje. Automobil mám bez možnosti opravy, díky postupu pojišťovny.


Produkt

číslo pojistné události: A20131024020


Požadované řešení

Rád bych se dozvěděl, jestli mám úhradu opravy provést z vlastních peněz (v případě, že vystavení krycího dopisu trvá déle než u "velkých pojišťoven" - před tím mě varovali v servisu Klokočka) nebo jestli se mohu spolehnout na rychlé vystavení krycího dopisu. Také bych se rád dozvěděl maximální částku půjčovného náhradního automobilu, abych nemusel doplácet ze svého. V nehodě působím už takto jako poškozený, nyní s nemožností opravit si automobil bez dalších finančních nároků.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému