Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#14065Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2017, před 2 lety

Petra Šedivá

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží 12.12.2016 a zboží stále nemám. Psala jsem email i přes kontaktní formulář a zboží které udajně bylo 20.12.2016 vyexpedováno stále nemám.Nikdo není schopen napsat mi podací číslo balíku do ruku. Bohužel nejsem jediná, všichni, kteří si na ně začli na stránkách fcb stěžovat byly blokováni a jejich negativní komentáře vymazány.


Produkt

Pilník na chodidla a 2 ks náhradních hlavic Velvet Smooth Scholl


Požadované řešení

Vrácení částky 461,- nebo dodání zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.1.2017 09:56, před 2 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Reakce společnosti

Publikováno
6.1.2017 08:33, před 2 lety

Dobrý den,
2 x jsme s Vámi telefonovali ohledně zboží že Vám bylo odesláno a přijde Vám číslo balíčku od české pošty.
A od 20.12.2016 do 3.1.2017 byla inventura a nikdo Vám nemohl odepsat.
Přejeme hezký den.


Petra Šedivá

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.1.2017 09:04, před 2 lety

Tak to prrr nikdo mi od vas nevolal naposledy jste mi odepsali na muj dotaz 20.12.2016 větou "dnes bude expedovano" pak jsem psala ohledně toho aby jste mi napsali podaci číslo balíčku a od te doby ani odpověď a to bylo 23.122016
Zareagovali jste az včera a to na můj email ohledně meho odstoupeni od smlouvy pro nedodržení obchodních podminek z vaší strany a lhůtu do 11.1.2017 na vyřízení. Chtěli jste číslo objednávky a od té doby je zase ticho po pěšině. Timto se pro mě nic nemění nemam ani penize ani zboží a plati to co jsem psala do emailu. Pokud tuto situaci do 11.12017 nevyresite obracim se na udane úřady.Ohledně telefonniho spojeni se klidně obratim na operatora kvuli vypisu hovorů. Šedivá

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2017 09:13, před 2 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.12.2017 20:20, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.