Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#14065Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 29 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.01.2017, před 7 lety

Petra Šedivá

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží 12.12.2016 a zboží stále nemám. Psala jsem email i přes kontaktní formulář a zboží které udajně bylo 20.12.2016 vyexpedováno stále nemám.Nikdo není schopen napsat mi podací číslo balíku do ruku. Bohužel nejsem jediná, všichni, kteří si na ně začli na stránkách fcb stěžovat byly blokováni a jejich negativní komentáře vymazány.


Produkt

Pilník na chodidla a 2 ks náhradních hlavic Velvet Smooth Scholl


Požadované řešení

Vrácení částky 461,- nebo dodání zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému