Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7.12.2016 jsem byl osloven prodejci zmíněné firmy v obchodním komplexu Tesko a byl mě nabídnut masážní polštář. Podmínky firmy jsou že mohu tento výrobek vrátit ,bez sankcí a uvedení důvodu,do čtrnácti dnů. Tento výrobek jsem zakoupil po vylosování slevy 6000.Kč z původní ceny 11990.Kč.bohužel jsem zjistil že tento přístroj je promne nevhodný a proto jsem využil toho,že lze výrobek vrátit.Toto jsem provedl po tel. domluvě s panem Novákem.Výrobek jsem předal prodejcům s tím,že mi pan Novák vrátí zmíněnou částku 5990.Kč.
Výrobek jsem vrátil 9.12.2016. Bohužel do dnes jsem neobdržel finanční částku,bylo mě vystaveno potvrzení o vrácení výrobku a ještě jsem posílal doporučený dopis,firmě, že odstupuji od smlouvy a to v termínu. Pan Novák mi přestal zvedat telefon a mám dojem ,že se dobře baví.
Požaduji pouze navrácení finanční částky alespoň do konce měsíce.
|
Tweet |