Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#14088Neuznaná reklamace - odmítnutí vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.01.2017, před 7 lety

Jaroslav Rys

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 15.11.2015 jsem si v kasa.cz objednal mobilní telefon Huawei P8 Lite DS (faktura č. 1065480767), který jsem si vyzvedl ve výdejním místě v Praze na Černém mostě. Mobilní telefon fungoval cca 10 měsíců bez problémů. Z ničeho nic se však po této době začal samovolně vybíjet a to při i když se vůbec nepoužíval. Wifi, 4LTE/3G, aplikace byly vypnuté, ale mobilní telefon se stejně vybíjel dál. Tento problém se zhoršoval až se stalo to, že po úplném nabití mobilního telefonu se do hodiny a to bez používání a odinstalování veškerých aplikací vybil úplně. Byl jsem ho tedy nucen reklamovat na KasaPoint na Černém mostě. Dne 18.11.2016 jsem ho reklamoval s reklamačním protokolem č. 8216100411. Dne 8.12.2016 mi bylo oznámeno, že byla reklamace vyřízena. Dne 10.12.2016 jsem si tedy došel na KasaPoint, kde mi bylo řečeno, že reklamace byla uznaná a byl mi vydán nový telefon Huawei P8 Lite DS. Jednalo se o neopravitelnou vadu, která nemohla být odstraněna. Já jsem se však rozhodl odstoupit od kupní smlouvy a vrácení peněz. Byl jsem si jistý, že jestli-že se vada na mobilním telefonu nedá odstranit, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a já mám tak nárok na výměnu vadného kusu za nový nebo vrácení peněz. Na což mi bylo na přepážce řečeno, že musím vytvořit novou reklamaci, ve které žádám o vrácení peněz. V popisu reklamačního protokolu bylo napsáno:"Výrobek se vrátil ze servisu. V servisu vyměnili celý výrobek protokol Britex 3500316. Zákaznice odmítá převzetí výrobku, žádá o vrácení peněz." Byl mi tedy vystaven další reklamační protokol č. 8216107429. Po příchodu domů jsem si však uvědomil, že mi na KasaPoint sebrali první reklamační protokol a já dostal pouze druhý reklamační protokol. Upozorňuji, že po přihlášení do kientské sekce nejdou zobrazit reklamační protokoly (nenalézá se stránka). Následně mi dne 28.12.2016 bylo oznámeno, že se reklamace neuznává. Mohu se tedy zeptat, jak je možné, že při podstatném porušení kupní smlouvy prodávajícím, nemám právo na odstoupení od kupní smlouvy a tedy vrácení peněz. Děkuji a s pozdravem Jaroslav Rys


Produkt

Huawei P8 Lite DS, výrobní číslo: 862838034328799


Požadované řešení

Požaduji odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému