Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V červnu 2016 jsem u společnosti EURONICS ČR a.s. zakoupil mobilní telefon Microsoft LUMIA 550. Fungoval správně 3 měsíce pak začal vypadávat signál, nešlo při hovoru slyšet, hovory se přerušovali proto jsem ho v říjnu předal k reklamaci kdy jsem závadu popsal na prodejně po měsíci se vrátil s vyjádřením že se chyba nebyla nalezena.
Telefon opět nefungoval proto jsem závadu detailněji popsal v průvodním dopise a podal druhou reklamaci, po měsíci opět vyjádření chyba nebyla nalezena.
Kontaktoval jsem proto společnost iQor která tyto reklamace řešila a která také vydala protokoly o opravě. Telefonicky mne bylo sděleno že nejlepší způsob je natočit video s výskytem chyby. Bylo to dost náročné ale podařilo se mne zachytit na video vypadávání signálu, přerušování hovoru a těmito videi jsem podal třetí reklamaci po měsíci opět vyjádření že „ Na základě měření servisu zařízení pracuje bez závady“.
Nyní jsem v situaci kdy vím že další reklamace nemá smysl, a vlastním zařízení které bylo funkční 3 měsíce. Veškeré požadavky od reklamačního střediska jsem splnil prvně to bylo detailní popis, podruhé výměna SIM karty, potřetí natočení videa s výskytem chyby. A i přesto považuji zařízení za funkční.
Prosím o radu jak se domoci řádné reklamace a s kým vzniklou situaci řešit zda s prodejcem, reklamační společnosti, nebo se zkusit obrátit na výrobce.
Mobilní telefon Microsoft LUMIA 550
Oprava nebo výměna zboží případně vrácení kupní ceny.
|
Tweet |