Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#14109Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2017, před 7 lety

Rostislav Pavlik

Znění stížnosti

V červnu 2016 jsem u společnosti EURONICS ČR a.s. zakoupil mobilní telefon Microsoft LUMIA 550. Fungoval správně 3 měsíce pak začal vypadávat signál, nešlo při hovoru slyšet, hovory se přerušovali proto jsem ho v říjnu předal k reklamaci kdy jsem závadu popsal na prodejně po měsíci se vrátil s vyjádřením že se chyba nebyla nalezena.

Telefon opět nefungoval proto jsem závadu detailněji popsal v průvodním dopise a podal druhou reklamaci, po měsíci opět vyjádření chyba nebyla nalezena.

Kontaktoval jsem proto společnost iQor která tyto reklamace řešila a která také vydala protokoly o opravě. Telefonicky mne bylo sděleno že nejlepší způsob je natočit video s výskytem chyby. Bylo to dost náročné ale podařilo se mne zachytit na video vypadávání signálu, přerušování hovoru a těmito videi jsem podal třetí reklamaci po měsíci opět vyjádření že „ Na základě měření servisu zařízení pracuje bez závady“.

Nyní jsem v situaci kdy vím že další reklamace nemá smysl, a vlastním zařízení které bylo funkční 3 měsíce. Veškeré požadavky od reklamačního střediska jsem splnil prvně to bylo detailní popis, podruhé výměna SIM karty, potřetí natočení videa s výskytem chyby. A i přesto považuji zařízení za funkční.

Prosím o radu jak se domoci řádné reklamace a s kým vzniklou situaci řešit zda s prodejcem, reklamační společnosti, nebo se zkusit obrátit na výrobce.


Produkt

Mobilní telefon Microsoft LUMIA 550


Požadované řešení

Oprava nebo výměna zboží případně vrácení kupní ceny.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému