Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.9.2011 jsem si zakoupil mobilní telefon HTC Desire S. Asi po měsíci jsem telefon reklamoval z důvodu neustálého zamrzání. Reklamace proběhla v pořádku.
V červnu 2013 se začal telefon samovolně vypínat a reklamoval jsem ho 26.6. Reklamace nebyla uznaná, pouze byl proveden RESET přístroje, ale telefon asi měsíc fungoval. Na doporǔcení jsem si koupil novou baterii za 400,-. Ta ale nepomohla.
V září jsem ho reklamoval znovu pro tu samou vadu a reklamace byla uznána. Ovšem v den vyzvednutí telefon projevoval ty samé chyby a 14.10. jsem reklamoval znovu (nechal jsem na displeji chybu, která se zobrazuje vždy po nečekaném vypnutí telefonu) a žádal jsem o odstoupení od smlouvy. Dnes (19.11.) mi bylo sděleno, že reklamace samozřejmě nebyla uznaná, že se vada neprojevila. Telefon jsem odmítl převzat, protože nesouhlasím s prohlášením, že je telefon bez vady.
Mobilní telefon HTC Desire S
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.
|
Tweet |