Společnost


BD Soft, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1411Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.11.2013, před 10 lety

Jakub Procházka

Znění stížnosti

Dne 9.9.2011 jsem si zakoupil mobilní telefon HTC Desire S. Asi po měsíci jsem telefon reklamoval z důvodu neustálého zamrzání. Reklamace proběhla v pořádku.
V červnu 2013 se začal telefon samovolně vypínat a reklamoval jsem ho 26.6. Reklamace nebyla uznaná, pouze byl proveden RESET přístroje, ale telefon asi měsíc fungoval. Na doporǔcení jsem si koupil novou baterii za 400,-. Ta ale nepomohla.
V září jsem ho reklamoval znovu pro tu samou vadu a reklamace byla uznána. Ovšem v den vyzvednutí telefon projevoval ty samé chyby a 14.10. jsem reklamoval znovu (nechal jsem na displeji chybu, která se zobrazuje vždy po nečekaném vypnutí telefonu) a žádal jsem o odstoupení od smlouvy. Dnes (19.11.) mi bylo sděleno, že reklamace samozřejmě nebyla uznaná, že se vada neprojevila. Telefon jsem odmítl převzat, protože nesouhlasím s prohlášením, že je telefon bez vady.


Produkt

Mobilní telefon HTC Desire S


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému