Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.3.2016 jsem zakoupil v Sušici obuv ADIDAS v ceně 3199.- Kč. Dne 2.11.2016 jsem tuto obuv reklamoval v prodejně v Sušici kde byla zakoupena. Dne 2.12.2016 jsem dostal SMS že je reklamace vyřízena. Byla zamítnuta s vyjádřením cituji z reklamačního protokolu: "Danou reklamaci zamítáme, neboť předmětnou obuv je v této chvíli nutno považovat za zcela opotřebovanou po celou dobu vlastnictví výrobku intensivním užíváním." Následuje ještě dlouhé vysvětlení že to nesouvisí s délkou zákonem stanovené záruční doby. Na radu vašeho pracovníka D-testu jsem kontaktoval soudní znalce uvedené na stránkách D-testu pro Jihočeský kraj. První mi odpověděl že se nezabývá botami. Druhý požadoval zaslání fotografií bot. Po zaslání dlouho nereagoval, po urgencích mi odpověděl, cituji:"do znaleckého posudku bych se nepouštěl. Na obuvi je více vad v různém stádiu. Je důležité reklamovat vždy při zjištění první vady a nenechat to dojít až takto daleko."
Obuv ADIDAS Duramo
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |