| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, letos v červnu jsem si na výše uvedené internetové stránce objednal motokrosovou helmu, kterou jsem ihned po obědnání a doručení emailu s číslem účtu a variabilním symbolem zaplatil. ASi po 14 dnech mi NĚKDO volal, že helma není skladem, a že by se musela někde v Itálii objednat. Nicméně jsme se domluvili, že mi peníze zašlou nazpět. Dodnes mi platba nedorazila, v případě telefonického rozhovoru na pokaždé jiné číslo, mi je odpovězeno, že se na moji platbu podívají a že mi zavolají nazpět. Ani jednou se tak nestalo a zajímalo by mě, jak může ověřit mou platbu, když ani neví, jak se jmenuji, nemá mé číslo účtu, e-mail, neví nic, tak kde chce zjišťovat, jestli mu platba došla? mám nějakou šanci, že se mi peníze navrátí?
Děkuji
Chci aby byly peníze zaslány zpět na můj účet, a odpovědný vedoucí firmy, aby měl postih dle zákona. Nejsem jediný, který má problémy viz:
http://obchody.heureka.cz/motoangel-cz/recenze/
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Jestliže prodávající nedodá zboží během dohodnuté lhůty, může mu spotřebitel dodatečně poskytnout přiměřenou lhůtu na dodání zboží. Jestliže ani tuto lhůtu prodejce nesplní, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení zaplacené finanční částky podle § 517 občanského zákoníku.
Vyjádření dTestu
Společnost ZANZO, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.