Společnost


Sephora s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14311Špatný produkt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2017, před 7 lety

Veronika Fabiánová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 6. října 2016 jsem na prodejně Sephora v OC Letňanech pro přítele k narozeninám (rozbalili jsme ji 7. ledna) zakoupila pánskou vůní Hugo Boss Bottled za 1.599 Kč, bohužel po rozbalení z celofánu jsme zjistili, že se nejedná o parfém, který jsem od slečny prodavačky požadovala, ale o vodu po holení. Psala jsem již na zákaznický servis Sephora, zda by byla možná výměna a samozřejmě poplacení rozdílu, jelikož přítel má atopický ekzém a tudíž nemůže vody po holení používat, zda by mi vodu po holení mmohli vyměnit za parfém, ale bylo mi odpovězeno, že mají 30 denní garanci na výměnu. Bohužel v té době co jsem na prodejně byla bylo i hodně lidí a dvě slečny nestíhali a při markování mi nebyla dána ani účtenka za zaplacení, jen útržek z karty, vodu mi hodila do tašky a ani se nerozloučila.

Proto Vás prosím, zda byste mi mohli pomoci s výměnou zboží.

Předem Vám děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.

S pozdravem

Veronika Fabiánová


Produkt

Hugo Boss Bottled


Požadované řešení

Výměnu zboží z vody po holení na parfém


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému