Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 6. října 2016 jsem na prodejně Sephora v OC Letňanech pro přítele k narozeninám (rozbalili jsme ji 7. ledna) zakoupila pánskou vůní Hugo Boss Bottled za 1.599 Kč, bohužel po rozbalení z celofánu jsme zjistili, že se nejedná o parfém, který jsem od slečny prodavačky požadovala, ale o vodu po holení. Psala jsem již na zákaznický servis Sephora, zda by byla možná výměna a samozřejmě poplacení rozdílu, jelikož přítel má atopický ekzém a tudíž nemůže vody po holení používat, zda by mi vodu po holení mmohli vyměnit za parfém, ale bylo mi odpovězeno, že mají 30 denní garanci na výměnu. Bohužel v té době co jsem na prodejně byla bylo i hodně lidí a dvě slečny nestíhali a při markování mi nebyla dána ani účtenka za zaplacení, jen útržek z karty, vodu mi hodila do tašky a ani se nerozloučila.
Proto Vás prosím, zda byste mi mohli pomoci s výměnou zboží.
Předem Vám děkuji za kladné vyřízení mé žádosti.
S pozdravem
Veronika Fabiánová
Hugo Boss Bottled
Výměnu zboží z vody po holení na parfém
|
Tweet |