Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:521
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

49%
51%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#14319Nedodané zboží, nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2017, před 7 lety

Petr Kapitán

Znění stížnosti

17.12.2016 registrace a objednávka
21.12.2016 potvrzeni o přijetí platby
21.12.2016 MALL
zásilku 1120124937 se zbožím z Vaší objednávky číslo 95219441 jsme právě předali k doručení našemu dopravci a je na cestě k Vám.
Kód zásilky: 723600001981
Zásilka obsahuje:
• 1 × Indesit IWSC 51051 C ECO (EU)
Dopravce: Raben
Datum doručení: 22.12.2016
-----------
30.12.2016 ZÁKAZNÍK
Do 30.12.2016 mnoho telefonátů. Operátorka je vstřícná, milá a snaží se. Nicméně mi schopna vysvětlit, jak mám sledovat pohyb zboží, když dopravce Raben není k dohledání na jejich stránkách. Ani oni nejsou schopni zjistit, kde se zboží nachází. Slibují, že mne budou kontaktovat, ale nikdy se tak nestalo.
Moje trpělivost končí a ruším objednávku
-----------
3.1.2016 ZÁKAZNÍK
myslíte, že toho chci moc, když očekávam z Vaší strany reakci v reálném čase?
----------
5.1.2016 MALL
Bohužel emailovou korespondenci řešíme postupně od starších požadavků, které se nám od Vánoc nakupili.
Hned jak se nám zboží vrátí na sklad bude Vaše objednávka stornovaná a peníze odeslány zpět na Váš účet.
-----------
5.1.2016 ZÁKAZNÍK
Nezlobte se, ale s touto prepravni spolecnosti muze navrat zbozi trvat mesice. Nikdo od Vas nevi kde zbozi je – jinak by mne zrejme informovali, jak bylo slibeno.
-----------
5.1.2016 MALL
Bohužel v tomto případě nemohu nic jiného dělat.
Musíme počkat, až se nám zboží vrátí a poté Vám mohu nechat zaslat finance zpět na účet.
-----------
9.1.2016 ZÁKAZNÍK
Domnivate se, ze snad jiz nadešel cas, kdy za vyuziti jiste maximálního usili, dohledali Vasi kolegove dopravce a u nej putujici pracku ?
Pokud se tak stalo, budu vdecen za slibene navraceni penez.
-----------
9.1.2016 MALL
Vše jsem zaurgoval na našem dopravním oddělení, aby nám byla zásilka vrácená co nejdříve. Prosím Vás o trpělivost.
-----------
10.1.2016 ZÁKAZNÍK
Opět žádné peníze nedošly.
Me roztrpčení nad přístupem vaší firmy je značné.
Nicméně Vás informuji, že dle zákona č. 89/2012 Sb. /občanský zákoník/ nejzazší lhůta vrácení peněz je 14 dnů po odstoupení od objednávky. V zákoně není zmínka o tom, že peníze vrátíte, až zboží dopraví na sklad Vámi nasmlouvaný dopravce.
Od smlouvy jsem odstoupil 30.12.2016
-----------
11.1.2016 MALL
děkuji za zprávu.
Tuto skutečnost máme uvedenou v obchodník podmínkách.
Bohužel jinak to zařídit nelze.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
-----------
12.1.2016 ZÁKAZNÍK
Pokud je nějaké ustanovení ve smlouvě v rozporu se zákonem, tedy je tam například uvedena nějaká věc, kterou zákon zakazuje, nebo řeší úplně jinak, pak má přednost zákon a to nejen před smlouvou, ale i před všeobecnými podmínkami.
Pokud v obchodních podmínkách něco takového máte, je tím zřejmě myšleno, že pokud zákazník zboží do skladu nevrátí, nelze vrátit ani peníze. To je naprosto logické.
My jsme ale úplně v jiné situaci. Vy hledáte zboží, které nevíte kam jste ho dali a peníze mi vrátíte, až zboží najdete. Odvolávat se v tomto případě na obchodní podmínky mi přijde jako nehoráznost.
Já žádné zboží od Vás nedostal, nemám co vracet.
Je Vám zřejmý tento rozdíl?
Pokud ne, prosím přesuňte tuto diskusi na někoho kompetentního.
-----------
13.1.2016 ŽÁDNÁ ODPOVĚĎ


Produkt

pračka Indesit IWSC 51051 C ECO (EU)


Požadované řešení

Okamžitě vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému