Společnost


Wüstenrot pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1435Neuznaná stížnost - reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 28 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.11.2013, před 6 lety

Jana Kuglerová

Znění stížnosti

Pojišťovna vypověděla smlouvu pro neplacení. Údajně dlužnou částku po mě začala vymáhat firma Transcom. Kontrolou dokladů jsem zjistila, že pracovnice, která se mnou sepisovala smlouvu o pojištění mého vozidla, špatně uvedla počátek smlouvy. Došlo k souběhu pojištění (celé čtvrtletí) u dvou pojišťoven. Na doporučený dopis nereagovali. Když jsem vyřízení urgovala telefonicky, tak tvrdili, že dopis neobdrželi. Dnes mi přišla odpověď mailem - po více jak měsíci "Duplicita pojištění není ze zákona vyloučena".


Produkt

zákonné pojištění automobilu


Požadované řešení

Akceptování chyby zaměstnankyně, zrušení výpovědi. Vrácení ( nebo započet s dalším pojištěním ) celé částky, kterou jsem byla nucena zaplatit firmě Transcom.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2013 15:56, před 6 lety

V takovém případě je určující, co je ve smlouvě. Ze zákona není vyloučeno mít dvě sjednaná povinná ručení najednou, ale je to zbytečné. Vzhledem k tomu, že dle nám dostupných informací došlo k pochybení zaměstnance společnosti, odpovídá tak za škodu, která byla způsobena. Zároveň bude nutné takové pochybení prokázat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2014 14:06, před 5 lety

Bohužel se společnost Wüstenrot pojišťovna a.s. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.


Jana Kuglerová

Uzavření stížnosti

Publikováno
19.6.2014 14:06, před 5 lety

Hodnocení: