Společnost


BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#14446Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 23 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2017, před 7 lety

Filip Doza

Znění stížnosti

Při nastupování do svého mot. vozidla jsem sundával bundu a z kapsy bundy, která byla na suchý zip, ale ne již plně funkční, mě telefon vypadl na betonovou podlahu garáže a došlo k rozbití displeje. Reklamace nebyla uznána z důvodů, že kapsa nebyla zajištěna proti vypadnutí mobilu. Poukázal jsem, že v rámcové smlouvě TMHW 1/2013, čl. 2 není nikde uvedeno, že telefon musím nosit v kapse, zajištěné proti vypadnutí telefonu. Dále mě bylo sděleno, že můj telefon byl zničen neočekávaným mechanickým působením zevních sil!!! atd.
Varuji všechny potencionální zájemce proto pojištění u výše uvedené společnosti. Slovo zloději je mírné vyjádření jejich přístupu k řešení reklamací. BNP.... již nikdy více.


Produkt

mobilní telefon Samsung GALAXY A3 (A300FU) – Černý


Požadované řešení

Ze strany BNP... přes mé neustálé písemné dotazy jsem nedostal odpověď na to kde v rámcové smlouvě se hovoří o zajištěné kapes, co to je mechanické poškození, atd. Nikdy jsem na mé dotazy nedostal vysvětlení. Telefon jsem poškodil úmyslně, resp. mým přičiněním. Tečka.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému