Společnost


Jadako s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#14551Poplatky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.01.2017, před 2 lety

Jiří Cmunt

Znění stížnosti

Vracel jsem zboží ve lhůtě 14 dní. Cena zboží 988 Kč z toho 899 Kč zboží a zbytek platba kartou a ostatní věci.Pak jsem hradil balík poštou zpět cca 50 Kč a oni mi vrátili pouze těch 899 Kč! Takže jsem mínus cca 140 kč!!!! Pak si něco kupujte přes internet.


Produkt

loknovací kulma na vlasy


Požadované řešení

Měli by mi vrátit vše co jsem zaplatil, což znamená to co mi strhli při nákupu, což je 988 Kč a k tomu i poštu za vrácení zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.2.2017 14:16, před 2 lety

Odstoupil-li spotřebitel od smlouvy v této lhůtě 14 dní od převzetí zboží, musí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, vrátit všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem.

Pokud by podnikatel před uzavření smlouvy neinformoval spotřebitele o povinnosti nést náklady spojené s navrácením zboží zpět podnikateli, je podnikatel povinen uhradit spotřebiteli také tyto náklady. V opačném případě není podnikatel tyto náklady hradit.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 19:33, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.