Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 22.1.2017 nám během praní a při následném ždímaní došlo k prasknutí skla dvířek u pračky AEG. Sklo které se při těchto vysokých otáčkách dostalo i dovnitř bubnu pračky zničilo prádlo uvnitř a poškodilo i vlastní buben (promáčkliny a poškození plastových přepážek). Nutno dodat, že v pračce bylo obyčejné prádlo jako např. trika, spodní prádlo…. prostě nic co by zapříčinilo jakékoli poškození skla jako jsou zipy, obuv a podobně. Po návštěvě technika a následné jejich komunikaci se zástupcem výrobce pro ČR přišlo mailem toto vyjádření:
"Dobrý den paní Peloušková,
k poškození skla pračky došlo cca 1,5 roku od zakoupení spotřebiče. To vylučuje možnost vady materiálu, nebo možnost poškození skla při transportu spotřebiče. K poškození vnitřního pnutí skla tedy muselo dojít nesprávnou obsluhou / manipulací. Opravu nelze uznat jako opravu záruční.
S pozdravem
Karel Hrdina"
____________________________________
Technical training CZ & SK
Electrolux, Domácí spotřebiče CZ
divize Electrolux s.r.o.
Budějovická 778/3,
140 21 Praha 4
Czech Republic
Já se s tímto závěrem nechci a ani nemůžu smířit i proto, že došlo k přímému ohrožení života a zdraví všech členů rodiny, kterou tvoří dvě 6-ti leté děti.
AEG L76475FL Prod.No. 914530939, Ser. No. 509 000 16
Jedná se mi o uznání reklamace a uhrazení škody na zničeném oblečení.
|
Tweet |