Společnost


ComGate Payments, a.s.

Počet nahlášených stížností:245
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 16 stížnostech.

#14620Podvod - neoprávněné naúčtování poplatku za antivirus (stejný podvod jako stížnost #14572)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2017, před 4 lety

Petr Brynda

Znění stížnosti

Prohlížel jsem si stránku na internetu a najednou se mi objevilo hlášení o tom že mám zavirovaný telefon. Chtěl jsem to vymazat a na jednou mi přišla tato SMS:FOR ANTIVIRUS -6:1483881707mb35127092755:89-
Kliknutím na Odeslat potvrďte, že chcete viry smazat. Tak jsem to odklikl a přišla mi tato sms:Nakoupili jste Antivirus za 99CZK. Dekujeme Vam! Stazeni?: http://bit.ly/AndDef Podpora plateb: support@medianetpay.com. . Děkujeme Vám. Stazeni?:http:/bit.ly/AndDef.
Jedná se o podvod.Chci vrátit peníze/stržený kredit.

Když jsem to chtěl řešit na info lince T-Mobile, tak mi řekli, že to není jejich problém a že není jejich problém, když někdo podvádí jejich zákazníky a že si mám najít řešení na internetu.


Produkt

Antivirus 6:1483881707mb35127092755:89- za 99 Kč, placena služby bez upozornění a ve finále žádná služba není provedena


Požadované řešení

1/ vrácení peněz- kreditu
2/ zabránění dalšímu podvodnému jednání


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 10:21, před 4 lety

Jednání obchodníka popsané spotřebitelem by mohlo naplňovat znaky nekalé obchodní praktiky. Porušování zákazu používání nekalých obchodních praktik může být sankcionováno Českou obchodní inspekcí, a to až do výše 5 000 000,- Kč. Bylo by tedy vhodné podat podnět České obchodní inspekci. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2017 13:17, před 4 lety

Dobrý den pane Bryndo,



chybné SMS řešíme s provozovatelem této služby. Pro refundaci částky 99 Kč vás chceme požádat o uvedení čísla telefonu ze kterého bylo strženo 99 Kč a číslo bankovního účtu. Prosíme zaslat tyto informace na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.


Petr Brynda

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.2.2017 09:28, před 4 lety

Dobrý den,
na e-mail infolinka@comgate.cz jsem zaslal požadované údaje.

Reakce společnosti

Publikováno
1.2.2017 11:59, před 4 lety

Obdrželi jsme telefonní číslo, uznali jsme reklamaci a požádali o uvedení čísla účtu, aby jsme mohli refundovat částku 99 Kč.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2017 09:13, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.


Petr Brynda

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.3.2017 13:29, před 4 lety

Hodnocení:

Komentář: Požadovaná částka byla vrácena.