| Počet nahlášených stížností: | 226 |
| Z toho za letošní rok: | 4 |
| Stále v řešení: | 0 |
37%
63%
Dobrý den, dne 26.04.2013 jsem v prodejně CCC v Plzni(nákupní centrum Olympia) zakoupil vycházkovou obuv zn. Lasocki. Jedná se podle popisu o společenskou obuv. Jelikož vlastním několik párů obuvi. Docházelo k pravidelnému střídání. Dne 05.08.2013 došlo na levé botě k odlepení podešve. Pominu fakt, že se mi zdá, že podrážky se velmi opotřebovávají. Reklamaci jsem podal 11.08.2013 na téže prodejně. Bylo mi nabídnuto pouze posouzení oprávnění reklamace s následnou opravou. Obuv jsem si vyzvedl 15.9.2013 jako opravenou. Bohužel ještě týž den se závada projevila znovu s tím rozdílem,že se podešev odtrhla i s vrchní vrstvou probarvené kůže. Ten samý den jsem obuv šel reklamovat znovu. Ten samý postup. Odeslání na reklamaci a případná oprava. Bylo mi slíbeno urychlené vyřízení. Obuv jsem vyzvedl 8.10.2013 se zamítnutou reklamací a vyjádřením, že jsem závadu způsobil mechanickým poškozením. Přezkoumání vyjádření k reklamaci mi již nebylo umožněno. Mám si to prý řešit sám. Nejspíše na vlastní náklady opravit. Boty se mi líbí, rád bych je nosil, ale opravovat si je z vlastní kapsy odmítám. Je mi také divné, že při ošetřování obuvi zakoupeným olejem( byl mi doporučen při koupi k daným botám a je i na účtence) dochází ke stírání barvy na usni boty. Což je zvláštní. Doufám, že jsem botu tímto způsobem také mechanicky nepoškodil :-)
Obuv Lasocki Model MI07840-845-03 - hnědá barva
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Boty Lasocki již nikdy.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že jsou vady vytčeny do 6 měsíců od zakoupení věci, může si kupující dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku zvolit mezi opravou nebo výměnou. V případě, že by se stejná vada vyskytla opakovaně ( 3 krát po sobě) má kupující dle § 622 občanského zákoníku nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Pokud dojde v rámci rozporu s kupní smlouvou k zamítnutí, je nutné k němu přiložit písemné odůvodnění a dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku prokázat, že se vada na výrobku nevyskytovala již při převzetí.
Vyjádření dTestu
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.