Společnost


Tomáš Harazim

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14639Na podání reklamace zhotovitel nereaguje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2017, před 7 lety

Alena Tůmová

Znění stížnosti

Dne 18.5.2015 dodali Okna-Harazim instalaci oken do bytu na Holasické 5, Opava. Během 2016 se objevila závada - zatékání a zhotovitel byl několikrát urgován telefonicky, smsm a také doporučeným dopisem ohledně reklamace a žádosti o sjednání nápravy, na které však zhotovitel nijak nereagoval. V hovorech neustále sliboval, že se ozve a že to přijde opravit ale nikdy neřišel, na pozdější sms nereagoval vůbec a doporučený dopis s oficiálním podáním reklamace si nepřevzal.


Produkt

dodávka a instalace plastových oken


Požadované řešení

Žádám záruční opravu co nejdříve, aby zatékáním nebyly způsobené další škody.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému